WELCOME TO MY DREAMS

вторник, 20 април 2010 г.

dream...

Photobucket

Една нощ сънувах сън…
Разхождах се с Бог по брега на морето,
А по небето проблясваха сцени от моят живот...
На всяка от тях имаше два чифта стъпки по пясъка.
Но за моя изненада забелязах,
че в много случаи по пътя ми имаше само един чифт стъпки.
Открих, че това се е случвало в най тежките случаи от моят живот...
Попитах Бога :
„Господи, ти ми беше казал, че след като веднъж реша да те следвам,ти винаги ще ходиш с мен... А сега установявам,
че през най мъчителните мигове от живота ми,
има само един чифт стъпки по моят път.
Не разбирам, защо си ме изоставил,
когато най силно съм се нуждаел от теб?”
Бог ми отвърна:
„Мое скъпо дете, никога не съм те изоставял в изпитанията.
Там, където виждаш само едни стъпки,
Аз те носех на ръце.....”

Няма коментари: