WELCOME TO MY DREAMS

събота, 26 февруари 2011 г.

by Arli - Sirena

2 коментара:

Jackie каза...

Забързах се със трепет към Морето
от страх, да не изгубя нищо негово!
Да се завърна на брега, където
ме чакат спомени - неизбледнели!

Какво си ти, Море, за моите нощи?
Какво ме кара да извикам "Чакай ме!"
Ще се завърна, за да пия още
от твойта красота - с крила на чайка!

Какво си ти за дните ми заети...
Аз искам да попия твойта същност,
с която се стремиш към бреговете
и с галещи вълни - назад се връщаш!!!

Понякога си грохот и стихия
и в теб кънтят човешките ридания,
а страстите пред твойта мощ застиват -
пречистващо спокойствие създаваш...

Величествени, стенещи вълните
ме канят да потъна в този ритъм,
на твоя дъх солен да се наситя,
и силата ти Вечна да изпитам...

Понякога си като огледало...
Очите ми остават без посока...
Усещам се без край,
и без начало...
Но тихата вода е най-дълбока!

Към дълбините тайно ме привличаш,
и аз ще идвам - жадна и забързана,
към теб Море, защото те обичам,
защото с теб завинаги сме свързани!

Вили, ако можеш, прости ми!

Jackie каза...

Забързах се със трепет към Морето
от страх, да не изгубя нищо негово!
Да се завърна на брега, където
ме чакат спомени - неизбледнели!

Какво си ти, Море, за моите нощи?
Какво ме кара да извикам "Чакай ме!"
Ще се завърна, за да пия още
от твойта красота - с крила на чайка!

Какво си ти за дните ми заети...
Аз искам да попия твойта същност,
с която се стремиш към бреговете
и с галещи вълни - назад се връщаш!!!

Понякога си грохот и стихия
и в теб кънтят човешките ридания,
а страстите пред твойта мощ застиват -
пречистващо спокойствие създаваш...

Величествени, стенещи вълните
ме канят да потъна в този ритъм,
на твоя дъх солен да се наситя,
и силата ти Вечна да изпитам...

Понякога си като огледало...
Очите ми остават без посока...
Усещам се без край,
и без начало...
Но тихата вода е най-дълбока!

Към дълбините тайно ме привличаш,
и аз ще идвам - жадна и забързана,
към теб Море, защото те обичам,
защото с теб завинаги сме свързани!

Вили, ако можеш, прости ми!